Monday, December 25, 2006

Кукла?


Аз ще бъда кукла. Красива, мълчалива. Аз ще бъда кукла. Напълно послушна. Да седна? Ще седна. Да легна? Ще легна. Аз ще бъда кукла. Кукла с големи сини очи. Аз ще бъда кукла. Кукла с розови устни. Аз ще бъда кукла. Кукла с дълги руси коси. Аз ще бъда кукла. Твоята кукла. Твоята...


Понякога искам да съм кукла. Да не мога да чуствам, да не мога да говоря. Просто да си седя и да чакам някое дете да ме вземе в ръце и да започне да играе с мен. А аз да стоя. Да сам просто марионетка на конци. Без да чуствам, без да говоря... Не би ли било чудесно поне един път в жовота си всички ние да сме кукли?


3 comments:

Russalia said...

Ей,Кас...
Честит блог,мила (=
Със здраве да си го попълваш и редовно,ей.

Сал

Alex said...

кас,мерси за коментара на снимката ми:)
а иначе давай малко по-оптимистично :)

Спасителят в ръжта said...

Кас, честит Глог :Р

Сори, но това розово ми бие в очите, бла...